Garden je řetězec útulných a lahodných kaváren. Hlavními hodnotami značky jsou přirozenost, pohostinnost, družnost personálu, veselost a mládí, připravenost na změnu, učení a energie. Tvůrci agentury, Stoltsman a Katz, je pomohli převést do firemní identity a podělili se o výsledky projektu se Sostavem.
Cíle projektu Hlavními problémy značky byla nejednotnost designu médií corporate identity a nudné, nezapamatovatelné logo. Neexistoval jediný styl, byla tam jen spousta roztomilých, ale zcela nesourodých a nesjednocených jediným konceptem grafických přístupů.
Pozicí značky je nezávislost výběru zelené kávy, kterou oceňují a uznávají profesionálové, výběr profilu pražení a jeho ovládání, přesná znalost místa, kde se káva pěstuje a shromážděné, předpoklad – bez použití nelegální práce.
Pro signature drinky si řetězec připravuje vlastní omáčky, a pokud se přidávají sirupy, tak pouze ty z přírodních surovin. Na kakao se používá pouze belgická čokoláda. Hodnoty a principy fungování značky jsou předávány zaměstnanci kavárny a spotřebitel je čte.
Tyto vstupy je třeba vzít v úvahu při práci na stylu.
Vasily Ruban, ředitel Stoltsman a Katz:
Klient nás kontaktoval, abychom jeho značce dodali požadovaný vzhled. Po shromáždění všech informací jsme se vrhli do projektu: studovali jsme konkurenční prostředí, analyzovali trendy a navštívili kavárnu jako tajní zákazníci, abychom pocítili atmosféru podniku. Udělali jsme vše pro to, aby výsledek splnil očekávání.
Realizace Abychom zjistili, jaká by měla být značka, provedli návštěvníci průzkum: jaké obrázky si spojují se stávajícími kavárnami. Nejprve byla zdůrazněna rostlinná témata – například kávovník, kapradí, banánový list a baristé těchto kaváren si diváci spojují s malými a hbitými ptáčky.
Vše se spojilo v obecné myšlence: kavárna Garden je místem, kde se cítíte v harmonii sami se sebou a přírodou, kde je personál maximálně společenský a přátelský a nápoje jsou povzbuzující a přirozené. Garden – zahrada uvnitř města.
Vasily Ruban, ředitel Stoltsman a Katz:
Přestože zpočátku klient změnu loga neplánoval, v průběhu práce jsme došli k závěru, že bez aktualizace ochranné známky by se firemní styl plně neodhalil. A abychom posílili a dodali logické úplnosti náš koncept, navrhli jsme alternativní verzi a měli jsme pravdu. Nápis byl schválen a integrován do nového firemního stylu – zahrady uvnitř města. Zahrada je přece jen taková kavárna.
Aktualizované logo zdůrazňuje podstatu značky a zároveň jí dodává jedinečnost. V záporném prostoru jsou písmena “E” objevila se větev kapradí, což přidalo hře a významu.
Podnikové barevné schéma je založeno na zelené a růžové. Tyto barvy byly klientem používány již dříve a vyvolávají pozitivní odezvu zákazníků. Paleta byla obohacena o další odstíny zelené a modré a byly přidány odstíny kávy s mlékem, které dodávají přirozenost a vytvářejí hřejivou atmosféru.
Firemní styl je postaven na grafické technice, se kterou můžete vytvářet nejrůznější vzory a kompozice, kde hlavními postavami jsou ptáci a listy. V závislosti na kontextu a podmínkách použití mohou fotorealistické, černobílé obrázky různých exotických ptáků sousedit s výraznými siluetami rostlin. To vše je podpořeno značkovou typografií, pro kterou bylo vymyšleno spojení „nechat návštěvníky kavárny lhostejnými“.
Anton Rukosuev, tvůrce Stoltsman a Katz:
Zajímavé fráze jsou důležitým a bohužel často opomíjeným reklamním nástrojem. Stejně jako název a logo přitahují pozornost a pomáhají odlišit značku nejen vizuálně, jako to dělají bannery, letáky a plakáty, ale také sluchově. Efektivní aforismy pozitivně předurčují lidi ke značce, často podvědomě. Sklenice nebo krabička je něco, co rozhodně skončí v příbězích šťastných majitelů kávy a zákusku. Jak podepsat fotku? Nápověda ke šálku.
Výsledek Identita díky tomu začala maximálně odrážet filozofii a hodnoty značky – přirozenost, pohostinnost a modernost. Styl vycházel také z obrázků z výzkumu návštěvnických asociací.
Guzel Sokolová, spoluzakladatelka řetězce kaváren Garden:
Měli jsme konkrétní úkol: upgradovat to, co máme, učinit naši značku rozpoznatelnou, moderní, vyvinout firemní styl a jedinečné prvky, které jsou pro nás jedinečné.
Kontaktovali jsme přímo agenturu. Při výběru jsme dbali především na prezentaci, bohaté zkušenosti a případy s působivými ukázkami redesignu: před a po. Výsledek se nám líbil a aktivně používáme všechna řešení v naší práci.
V projektu se “Stolzmanem a Katzem” Zaznamenali velkou tvůrčí skupinu, zkušenosti a týmové výsledky. Velmi se mi líbilo, že se do konferencí zapojili agenturní specialisté ze všech oblastí. Velmi oceňujeme výsledek práce: dělali jsme, co jsme chtěli.
Hlavní složení kreativního týmu:
«Shtoltsman and Katz»:Režisér: Vasily RubanProjektový manažer: Yulia SavinaNávrhář: Konstantin GrekovTvůrce: Anton Rukosuev
Přečtěte si také:
Ankylozující polyartritida cena
Stavba a funkce kyčelního kloubu léčba 1. stupně
Brusinkový džus na cystitidu kolik gramů
Pálení po čípcích na hemoroidy recenze
Proč mi na hlavě vypadl chomáč vlasů
Hemoroidy lidských pohlavních orgánů
Kloubní krém Golden Altai 550 recenzí video cena
Skákání hubnutí před a po tam lidé žijí
Tabulka 5 dietních receptů na gastritidu
Intimní křečové žíly cena
Jak zacházet s plísní nehtů doma s octem video
Dlouhé tenké vlasy účesy pro každou hodinu
Jaký krevní test ukazuje dnu
Hemoroidy u žen ve věku 30 let
Člověk začne prudce hubnout, pokud
Prášky na hemeroidy foto po
Prášky na bolest nohou
Symptomy a léčba ramenního artroskopického fóra
Houba na nohou
Přetržení kompresního vazu 2. stupně